Hulp bij de administratie thuis

Het valt niet altijd mee om je administratie op orde te houden. Formulieren controleren, betalingen doen of telefoneren met instanties: dit kan heel lastig zijn. Impuls heeft ervaren vrijwilligers die kunnen helpen bij het op orde houden van je administratie thuis. Deze hulp is er speciaal voor senioren.

Wat doet een vrijwilliger?

De vrijwilliger van de thuisadministratie:

  • Helpt ordenen en opruimen van je thuisadministratie
  • Helpt bij het op orde houden van de administratie
  • Geeft uitleg over je administratie of over moeilijke onderdelen
  • Controleert samen met jou de rekeningen, betalingsbewijzen, afschriften
  • Belt indien nodig met instanties
  • Vult formulieren in en controleert ze 
  • Controleert automatische afschrijvingen
  • Doet betalingsopdrachten en formulieren op de post

Verantwoordelijkheid

De vrijwilliger biedt hulp bij je administratie. Uiteraard gaat diegene vertrouwelijk om met de informatie. Alles gaat in overleg met jou. Je bent en blijft zelf altijd verantwoordelijk voor je eigen administratie.

 

Contact

Wil je meer weten of wil je hulp bij je administratie aanvragen? Neem dan contact op met één van onze ouderenadviseurs via telefoonnummer 0541 571414. Mailen kan ook: info@impuls-oldenzaal.nl.

Hulp bij de administratie

Wil je meer informatie?



    Bekijk deze activiteiten